-Cum te vezi in viitor? ...-cum ma vad?

Tot cotrobăind prin "Facebook world", ca de obicei...am dat peste un test care cică ar trebui să'mi spună cum mă văd eu în viitor...Mi'am zis "na belea! ia sa văd, ce'o sa fiu cand o să mă fac mare?"
Bine,rezulatul nu a fost foarte exact dar...a fost!

"Esenta vietii tale, asa cum ti-o imaginezi, se rezuma la: "In voia evenimentelor!!". Te duci acolo unde te poarta curentul, trecand de la o stare la alta. De fapt, nu iti faci ganduri cu privire la viitorul tau pentru un motiv foarte simplu, care defineste caracterul tau: te gandesti ca viata este facuta din neprevazut si ca asta ii este farmecul. Mereu pregatita pentru noutati, deseori bine-dipusa, esti o optimista innascuta care stie sa dispuna de ce e mai bun din ceea ce-i ofera viata. Deci, un camin, o viata profesionala reusita sau o existenta plina de aventuri, ce conteaza? Viitorul va fi asa cum ti-l vei face!"

Deci cam asta e...:)
See ya next time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu