Luvd it!

Maxim a fost!

In aceasta seara au cantat aici, la festival Vita De Vie si Proconsul! Imi pare rau ca la Vita de vie nu am putut ajunge de la inceput dar totusi m'am distrat de minune! La ultima piesa am zis, sa mergem langa scena pe unde coboara Adrian Despot sa pot face poza cu el si sa primesc autograf. Zis si facut! Cat m'am invartit eu pe acolo tot nu am reusit sa fiu printre primii care ajung sa ia atograf daaar totusi...Am reusit sa fac o poza cu el si mi'a semnat pe ghiozdan si pe tenis, iar mai tarziu he gave me a big and nice hug! Pur si simplu am crezut ca o sa lesin! =)) O vedeam pe Anto(o prietena) in aer!:| Dar bineinteles am dat imbratisarea mai departe! :D


Mai tarziu a cantat Proconsul! Si acolo am simtit ca zbor! Am stat in fata de tot si aveam impresia ca sunt de una singura si dau din maini si cant doar eu.
A foat o faza...Dupa cateva piese cantate, Bodo spune: "Cine vrea sa vina pe scena sa cante cu mine?" Eu dadeam din maini ca disperata si srigam: "Eu!". El se uita la mine si spune: "Tu? :)" si eu am strigat "DAA!". Dar in clipa urmatoare cineva de langa scena ii spune ceva. El spune: "A, avem deja pe cineva aici? Bine!". Atunci am simtit ca pica cerul pe mine(nu cel din piesa care avea sa urmeze). Atunci a urcat o tipa pe scena pe care o chema tot "Teo" (a intrebat'o cati ani are, cum o cheama etc...)
M'am simtit atat de aiurea cand ma uitam ca ii dadea microfonul si ma gandeam ca puteam fi eu acolo, sa cant alaturi de trupa Proconsul! Ce ma enerva si mai tare a fost faza ca ea nici nu stia versurile! Dar cand a inceput piesa am cantat odata cu Bodo si mi'am imaginat ca sunt acolo si tot m'am simtim aproape impacata.
La ultima piesa...la fel. Am fugit langa scena pe unde trupa avea sa coboare si in timp ce inca ei cantau eu am strigat, Bodo s'a intors dupa mine si eu i'am facut cu mana, dupa care nu mai stiu exact...stiu doar ca mi'a zambit si parca a aratat cu mana spre mine! Ihii...:D
Cand au coborat...am tinut sa fac poza si cu James,tipul de la bass. Evident, am facut poza si cu Bodo si l'am rugat sa imi semneze pe tenis (pe celalalt decat pe cel pe care a semnat Despot) si inainte sa plec...James gave me a big and nice hug too! (Nu am facut poze la imbratisari dar le voi tine minte oricum!)






See ya! xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu